- Освіта: середня спеціальна, фах за дипломом - вчитель музики і співів, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", педагогічний стаж роботи 3 роки
- Життєве кредо: "Не втрачай надії, і тоді завтрашній день не буде таким похмурим для тебе! "
- Педагогічне кредо: "У кожній дитині живе чарівник, і цей чарівник унікальний "
- Для самоосвіти обрав тему: "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку у музичній діяльності через емоційне сприймання музики"
В перспективі своєї музичної діяльності я бачу подальшу роботу з розвитку у дітей музичних творчих здібностей, уяви та фантазії, впровадженню в музичний розвиток нових методик та оригінальних ідей. Я приєднуюсь до думки, що особливість педагогіки мистецтва полягає в тому, що творчості навчити не можна. Можна лише створити умови для пробудження активізації в дітей творчих імпульсів, для пізнання радості творення.
Основні види музичної діяльності дітей дошкільного віку .
Дитина дошкільного віку – це маленька людина з відчуттям природного відкриття світу, з потребою у новизні, тобто у творчості. Вона здатна творити яскраво й талановито, якщо будуть для цього сприятливі умови: дорослі прихильно ставитимуться до найнеймовірніших версій і форм прояву її фантазії. Щоб підтримати дітей у їхніх природних творчих прагненнях і проявах, треба вміти запропонувати їм такий матеріал, з яким вони зможуть творити й фантазувати. Одним із таких матеріалів може бути музика.
Для цього педагог має знати:
- види дитячого музичного фантазування;
- етапи розвитку творчої активності дітей.
Педагог повинен уміти:
- уникати прямого повідомлення необхідних знань,
- створювати ситуації, які спонукають дитину шукати відповіді на запитання, способи діяльності;
- розвивати нестандартне мислення, руйнувати стереотипи.
Діти – справжні корифеї пізнання, і тому мій девіз: «У кожній дитині живе чарівник, і цей чарівник унікальний».