• Освіта: середня спеціальна, фах за дипломом - вчитель музики і співів, кваліфікаційна категорія "спеціаліст", педагогічний стаж роботи 3 роки
  • Життєве кредо: "Не втрачай надії, і тоді завтрашній день не буде таким похмурим для тебе! "
  • Педагогічне кредо: "У кожній дитині живе чарівник, і цей чарівник унікальний "
  • Для самоосвіти обрав тему: "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку у музичній діяльності через емоційне сприймання музики"

В перспективі своєї музичної діяльності я бачу подальшу роботу з розвитку у дітей музичних творчих здібностей, уяви та фантазії, впровадженню в музичний розвиток нових методик та оригінальних ідей. Я приєднуюсь до думки, що особливість педагогіки мистецтва полягає в тому, що творчості навчити не можна. Можна лише створити умови для пробудження активізації в дітей творчих імпульсів, для пізнання радості творення.

Основні види музичної діяльності дітей дошкільного віку .

Дитина дошкільного віку – це маленька людина з відчуттям природного відкриття світу, з потребою у новизні, тобто у творчості. Вона здатна творити яскраво й талановито, якщо будуть для цього сприятливі умови: дорослі прихильно ставитимуться до найнеймовірніших версій і форм прояву її фантазії. Щоб підтримати дітей у їхніх природних творчих прагненнях і проявах, треба вміти запропонувати їм такий матеріал, з яким вони зможуть творити й фантазувати. Одним із таких матеріалів може бути музика.

Для цього педагог має знати:

  • види дитячого музичного фантазування;
  • етапи розвитку творчої активності дітей.

Педагог повинен уміти:

  • уникати прямого повідомлення необхідних знань,
  • створювати ситуації, які спонукають дитину шукати відповіді на запитання, способи діяльності;
  • розвивати нестандартне мислення, руйнувати стереотипи.

Діти – справжні корифеї пізнання, і тому мій девіз: «У кожній дитині живе чарівник, і цей чарівник унікальний».