Cторінка вчителя-логопеда

Мова формує думку дитини, керує нею, веде дитину шляхом розвитку загальної культури

С. Русова

У дошкільному навчальному закладі діють 2 групи компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення.

Напрямки роботи вчителя - логопеда:

  • розвиток зв’язного мовлення;
  • корекція фонетико –фонематичної системи;
  • формування лексичної компетентності;
  • удосконалення граматичної будови мовлення.

ОРІЄНТОВНІ ТЕРМІНИ ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ ЗВУКІВ МОВЛЕННЯ


Вік дитини

1-2 роки

2-3 роки

3-5 років

5-6 років

Звуки

(А), (О), (Е),

(П), (Б), (М)

(І), (И), (У),

(Ф), (В),

(Т), (Д), (Н),

(К), (Г), (Х), (Й)

(С), (З), (Ц),

(Ш), (Ж), (Ч), (ШЧ)

(Л), (Р)

Корекційно – розвивальну роботу з дітьми проводять
вчителі – логопеди: