Мова формує думку дитини, керує нею, веде дитину шляхом розвитку загальної культури
У дошкільному навчальному закладі діють 2 групи компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення.
Напрямки роботи вчителя - логопеда:
- розвиток зв’язного мовлення;
- корекція фонетико –фонематичної системи;
- формування лексичної компетентності;
- удосконалення граматичної будови мовлення.
ОРІЄНТОВНІ ТЕРМІНИ ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ ЗВУКІВ МОВЛЕННЯ
Вік дитини |
1-2 роки |
2-3 роки |
3-5 років |
5-6 років |
Звуки |
(А), (О), (Е), (П), (Б), (М) |
(І), (И), (У), (Ф), (В), (Т), (Д), (Н), (К), (Г), (Х), (Й) |
(С), (З), (Ц), (Ш), (Ж), (Ч), (ШЧ) |
(Л), (Р) |
Корекційно – розвивальну роботу з дітьми проводять
вчителі – логопеди: