Ми розуміємо свій моральний обов’язок перед прийдешнім, а тому живемо в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого, духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків. Ми робимо все необхідне для того, щоб дітям було цікаво, радісно в дитячому садку, щоб вони росли здоровими і щасливими.

Дитячий садок – це той світ, в якому дитина живе у найважливіший період особистого розвитку, і від того, як вона тут живе, залежить не тільки її майбутнє, але й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою, вона вчиться захоплюватись. Якщо живе з чесністю, вона вчиться справедливості. Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити. Якщо дитина живе дружбою, вона вчиться знаходити у світі любов.
Cтворити такий світ для дітей можуть тільки справжні майстри. Таким є колектив однодумців нашого дошкільного закладу, який налічує 22 фахівців. Усі педагоги володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу. Кожен із них має індивідуальний творчий потенціал, різноманітні нахили і здібності.
Педагоги понад усе прагнуть, щоб маленьким господарям жилося добре, аби кожен день повнився для них радістю спілкування з однолітками й дорослими. Кожна зустріч з дітьми починається з доброзичливих побажань один одному. А далі діти разом із вихователями подорожують у світ природи, світ грамоти і математики, пізнають його, набувають свого першого життєвого досвіду, вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати один одного привітно, жити в дружбі та злагоді. Педагогічні працівники закладу постійно навчають дітей відчувати, пізнавати і творити.

Педагогічний колектив дитячого закладу "Ромашка" глибоко працює над реалізацією завдань.
Наше прагнення: виховати успішну особистість.
Завдання:

У роботі ми відмовляємось від:
- консерватизму;
- авторитарності;
- закритості зовнішнім впливам;
- формалізації спілкування;
- байдужості;
- відсутності інтересу до своєї роботи
Ми надаємо перевагу:
- творчому пошуку;
- відкритості інноваціям;
- здатності до перегляду звичних позицій;
- самокритичності;
- саморозвитку;
- визнанню індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної дитини;
- орієнтуємось у роботі з дітьми на всебічну підтримку активності дитини, на створення умов для пробудження і розвитку її творчих сил, здібностей, обдарованості
Наші цільові орієнтації:
- перехід від педагогіки вимог до педагогіки стосунків діалогу, компромісів;
- всебічний розвиток особистості;
- партнерські відносини між вихователем та дитиною;
- гуманно-особистісний підхід до дитини;
- розвиток творчих якостей і творчих здібностей особистості;
- фізичне здоров’я та творча активність;
- прийняття дитиною такою, якою вона є;
- співчуття до невдач та схвалення успіху
Професійні якості, до яких ми прагнемо:
- активна життєва позиція;
- загальна культура;
- любов до дітей та педагогічної діяльності;
- доброта, щирість, працелюбність, сумлінність, правдивість;
- володіння сучасними методиками виховання, здатність донести знання на уміння до дітей, систематизувати матеріал;
- схильність до творчості, до реалізації творчої діяльності;
- відкритість інноваціям;
- самовдосконалення: самоосвіта, витримка, наполегливість, самостійність;
- комунікабельність;
- милосердя;
- уміння співпрацювати з батьками


