Методична скарбничка

Ми розуміємо свій моральний обов’язок перед прийдешнім, а тому живемо в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого, духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків. Ми робимо все необхідне для того, щоб дітям було цікаво, радісно в дитячому садку, щоб вони росли здоровими і щасливими.



Дитячий садок – це той світ, в якому дитина живе у найважливіший період особистого розвитку, і від того, як вона тут живе, залежить не тільки її майбутнє, але й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою, вона вчиться захоплюватись. Якщо живе з чесністю, вона вчиться справедливості. Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити. Якщо дитина живе дружбою, вона вчиться знаходити у світі любов.









Cтворити такий світ для дітей можуть тільки справжні майстри. Таким є колектив однодумців нашого дошкільного закладу, який налічує 22 фахівців. Усі педагоги володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу. Кожен із них має індивідуальний творчий потенціал, різноманітні нахили і здібності.

Педагоги понад усе прагнуть, щоб маленьким господарям жилося добре, аби кожен день повнився для них радістю спілкування з однолітками й дорослими. Кожна зустріч з дітьми починається з доброзичливих побажань один одному. А далі діти разом із вихователями подорожують у світ природи, світ грамоти і математики, пізнають його, набувають свого першого життєвого досвіду, вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати один одного привітно, жити в дружбі та злагоді. Педагогічні працівники закладу постійно навчають дітей відчувати, пізнавати і творити.





Педагогічний колектив дитячого закладу "Ромашка" глибоко працює над реалізацією завдань.

Наше прагнення: виховати успішну особистість.



Завдання:

Bпроваджувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" у діяльність ДНЗ.
Набуття дошкільниками соціального досвіду через ознайомлення з оточуючим світом, використовуючи метод мнемотехніки.
Забезпечення ефективної корекційно-відновлювальної і фізкультурно-оздоровчої роботи в групах компенсуючого типу, використовуючи новітні форми освітнього процесу.
Реалізація завдань національно-патріотичного виховання через художньо-естетичний розвиток дошкільника.
Формування економічно-екологічно й соціально доцільної поведінки дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку.


У роботі ми відмовляємось від:

  • консерватизму;
  • авторитарності;
  • закритості зовнішнім впливам;
  • формалізації спілкування;
  • байдужості;
  • відсутності інтересу до своєї роботи









Ми надаємо перевагу:

  • творчому пошуку;
  • відкритості інноваціям;
  • здатності до перегляду звичних позицій;
  • самокритичності;
  • саморозвитку;
  • визнанню індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної дитини;
  • орієнтуємось у роботі з дітьми на всебічну підтримку активності дитини, на створення умов для пробудження і розвитку її творчих сил, здібностей, обдарованості


Наші цільові орієнтації:

  • перехід від педагогіки вимог до педагогіки стосунків діалогу, компромісів;
  • всебічний розвиток особистості;
  • партнерські відносини між вихователем та дитиною;
  • гуманно-особистісний підхід до дитини;
  • розвиток творчих якостей і творчих здібностей особистості;
  • фізичне здоров’я та творча активність;
  • прийняття дитиною такою, якою вона є;
  • співчуття до невдач та схвалення успіху

Професійні якості, до яких ми прагнемо:

  • активна життєва позиція;
  • загальна культура;
  • любов до дітей та педагогічної діяльності;
  • доброта, щирість, працелюбність, сумлінність, правдивість;
  • володіння сучасними методиками виховання, здатність донести знання на уміння до дітей, систематизувати матеріал;
  • схильність до творчості, до реалізації творчої діяльності;
  • відкритість інноваціям;
  • самовдосконалення: самоосвіта, витримка, наполегливість, самостійність;
  • комунікабельність;
  • милосердя;
  • уміння співпрацювати з батьками